Splošni pogoji

Povzetek pogojev poslovanja

Spletno trgovino na naslovu http://strefa.si upravlja podjetje STREFA s.r.o., s sedežem V Aleji 151, 541 01 Trutnov, matična številka 28780965, vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Hradcu Králové, vložek C, številka 26930, ID za DDV: CZ28780965. Kontaktirate nas lahko na e-naslovu support@strefa.si ali po telefonu na številki +386 177 745 31.

Z oddajo naročila prek spletne trgovine se sklene pogodba. Potrditev prejema naročila in sklenitve pogodbe boste prejeli po e-pošti.

Plačilo je treba opraviti v 5 dneh po sklenitvi pogodbe oziroma pozneje – glede na izbrani način plačila.

Kot potrošnik imate pravico kadarkoli odstopiti od pogodbe – najkasneje v 14 dneh od prevzema blaga. Seznam pogodb, od katerih ni mogoče odstopiti, je na voljo v celotnih pogojih poslovanja. Tudi mi lahko od pogodbe odstopimo kadarkoli – vse do trenutka, ko od nas prejmete blago. V primeru odstopa morate blago, vključno z morebitnimi darili ali bonusi, če so bila priložena, vrniti na lastne stroške v 14 dneh od odstopa. Denar vam bomo vrnili v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu, vendar ne prej, kot prejmemo blago nazaj ali dokazilo o pošiljanju.

Z naročilom fizičnega blaga prek spletne trgovine se sklene kupoprodajna pogodba.

Lastnik blaga postanete z njegovim prevzemom, vendar ne pred celotnim plačilom kupnine. Če vam kot potrošniku dostavimo poškodovano blago, nas takoj obvestite. Če poškodbo opazite že ob prevzemu, obvestite tudi dostavljavca. Če ste podjetnik in prejmete poškodovano blago, škodo rešujte neposredno s prevoznikom.

Če ste potrošnik, imate pravico uveljavljati stvarne napake, ki se pojavijo v 2 letih od prevzema blaga. Podjetniki lahko uveljavljajo napake, ki so obstajale ob prenosu tveganja – v 6 mesecih, za skrite napake pa do 2 let. Natančnejše informacije o reklamacijah in vaših pravicah najdete v pogojih poslovanja.

Splošne določbe

1.1. Veljavnost splošnih pogojev

Ti splošni pogoji urejajo sklepanje pogodb med nami kot prodajalcem in vami kot stranko preko spletne trgovine, skupaj z vašimi in našimi pravicami ter obveznostmi iz teh pogodb. Splošni pogoji vključujejo tudi obvezne informacije. Informacije o obdelavi osebnih podatkov so na voljo v ločenem dokumentu na naši spletni strani. Splošni pogoji začnejo veljati 13. 6. 2025.

1.2. Uporabljeni izrazi

V teh pogojih uporabljamo naslednje okrajšave:

1.2.1. Mi

Trgovec – podjetje STREFA s.r.o., s sedežem V Aleji 151, 541 01 Trutnov, ID podjetja: 28780965, vpisano v sodni register pri Okrožnem sodišču v Hradcu Králové, oddelek C, vložek 26930, ID za DDV: CZ28780965.

1.2.2. Vi

Stranka, torej druga pogodbena stran, ki je lahko:

  • 1.2.2.1. Potrošnik, fizična oseba, ki ne deluje v okviru svoje poslovne ali poklicne dejavnosti;

  • 1.2.2.2. Podjetnik, fizična ali pravna oseba, ki deluje v okviru svoje poslovne dejavnosti ali samostojnega opravljanja poklica.

1.2.3. Spletna trgovina

Naš spletni vmesnik na naslovu http://strefa.si, kjer si lahko ogledate ponudbo in naročite blago.

1.2.4. E-pošta

Elektronska pošta, prek katere nas lahko kontaktirate na naslovu support@strefa.si.

1.2.5. Telefon

Sredstvo za stik z nami na številki +386 177 745 31.

1.2.6. Pogodbe

S tem so mišljene prodajne pogodbe.

1.3. Razmerje med pogoji in pogodbo

Splošni pogoji so sestavni del vseh pogodb. Določila pogodbe imajo prednost pred splošnimi pogoji, če so v nasprotju.

1.4. Veljavna zakonodaja

Za razmerja, ki jih ne urejajo splošni pogoji ali pogodba, veljajo predpisi Češke republike, zlasti zakon št. 89/2012 Zb. – Civilni zakonik in zakon št. 634/1992 Zb. – Zakon o varstvu potrošnikov, skupaj s predpisi Evropske unije, zlasti Direktiva 2011/83/EU o pravicah potrošnikov in Direktiva 2000/31/ES o elektronskem poslovanju. V primeru neskladja med pogoji, pogodbo in zakonom – če gre za določbo, ki se je ne da pogodbeno spremeniti – prevlada zakon.

1.5. Delna neveljavnost

Če katerakoli določba teh pogojev ali pogodbe postane neveljavna ali neučinkovita, to ne vpliva na veljavnost preostalih določb.

1.6. Mednarodni element

Če je prisoten mednarodni element, se pravna razmerja urejajo po češkem pravu. Za morebitne spore so pristojna češka sodišča. Konvencija ZN o mednarodni prodaji blaga (Dunajska konvencija) se ne uporablja.

1.7. Načini reševanja pritožb

Morebitne pritožbe in spore je mogoče reševati:

  • 1.7.1. izvensodno – prek Češke trgovinske inšpekcije (adr.coi.cz) ali platforme Evropske komisije za spletno reševanje sporov (ec.europa.eu/consumers/odr);

  • 1.7.2. prek e-pošte: support@strefa.si;

  • 1.7.3. po telefonu: +386 177 745 31.

1.8. Nadzorni organi

Nad našim poslovanjem izvajajo nadzor državni organi Češke republike, na katere se lahko obrnete v skladu z zakonodajo:

  • 1.8.1. Češka trgovinska inšpekcija;

  • 1.8.2. Obrtni uradi;

  • 1.8.3. Urad za varstvo osebnih podatkov;

  • 1.8.4. Državna veterinarska uprava.

Naročilo blaga in sklenitev pogodb

2.1. Naročilo blaga

Blago iz naše spletne trgovine lahko naročite s sprejemom naše ponudbe za sklenitev pogodbe, ki jo predstavlja objava blaga v spletni trgovini, in sicer:

  • 2.1.1. prek spletne trgovine.

Sprejem naše ponudbe z dodatki ali odstopanji ni mogoč in se šteje za vašo protiponudbo.

2.2. Naročilo blaga prek interneta

Blago naročite tako, da izberete želen izdelek v ustrezni količini, kakovosti in izvedbi, ga dodate v virtualno košarico, izpolnite zahtevane podatke, izberete način dostave in plačila ter oddate naročilo s klikom na gumb „Kupi“, s čimer je pogodba sklenjena. Pred oddajo naročila boste imeli možnost preveriti in po potrebi popraviti vnesene podatke.

2.3. Potrditev prejema naročila

Uspešen prejem vašega naročila in sklenitev pogodbe vam bomo potrdili z e-pošto, ki bo vsebovala:

  • 2.3.1. potrditev o sklenitvi pogodbe in njeni vsebini,

  • 2.3.2. naše splošne pogoje poslovanja, ki vključujejo tudi zakonsko zahtevane informacije.

V primeru nepopolnega ali napačnega naročila vas bomo pozvali k dopolnitvi ali vas obvestili o nezmožnosti sklenitve pogodbe.

2.4. Jezik in shranjevanje pogodbe

Pogodbe se sklepajo v slovenskem jeziku. Sklenjene pogodbe hranimo in do njih lahko dostopate prek spletne trgovine.

Sklenjene pogodbe in njihova vsebina

3.1. Sprememba in preklic pogodbe

Sklenjenih pogodb ni mogoče enostransko spreminjati ali preklicati; to je mogoče le s sporazumom med strankama ali če to določa zakon ali ti pogoji poslovanja.

3.2. Vsebina prodajne pogodbe

Na podlagi sklenjene prodajne pogodbe smo dolžni dostaviti naročeno blago na dogovorjen način ter zagotoviti morebitne dogovorjene storitve, vi pa ste dolžni blago prevzeti in nam plačati skupno ceno, ki vključuje ceno blaga, strošek plačila, strošek dostave in morebitne dodatne storitve.

3.3. Varstvo intelektualne lastnine

Če vam na podlagi pogodbe dobavimo blago, ki je zaščiteno z intelektualno lastnino (npr. avtorska dela, blagovne znamke, industrijski vzorci, patenti, modeli), pogodba ne vključuje licence za uresničevanje teh pravic. Blaga, ki je avtorsko zaščiteno, ne smete uporabljati drugače kot za osebno uporabo (če ste fizična oseba) oziroma za notranje potrebe (če ste pravna oseba). Zlasti nimate pravice blaga razmnoževati, prodajati, dajati v najem ali ga kakor koli posredovati tretjim osebam.

3.4. Popusti in promocijske akcije

Če ni določeno drugače, se posamezni popusti in druge ugodnosti promocijskih akcij ne seštevajo.

3.5. Darila in bonusi

Če ste v okviru pogodbe prejeli darila ali bonuse, je to na podlagi darilne pogodbe, zato ne odgovarjamo za morebitne napake. Obstoj darilne pogodbe je odvisen od obstoja glavne pogodbe in je sklenjena s razveznim pogojem – v primeru prenehanja glavne pogodbe se razveljavi tudi darilna pogodba.

3.6. Kuponi za popust in darilni boni

Kupone in darilne bone lahko unovčite pod dogovorjenimi pogoji ali pod pogoji navedenimi na kuponu ali bonu. Če ni dogovorjeno drugače, jih je mogoče unovčiti samo pri nas. Kuponi za popust so veljavni do preklica ali konca akcije, darilni boni pa eno leto od datuma izdaje.

Plačilni pogoji

4.1. Načini plačila

Skupni znesek je mogoče poravnati na načine, navedene na ustrezni strani naše spletne trgovine.

4.2. Rok za plačilo

Skupni znesek morate plačati pred dostavo blaga, ob prevzemu blaga ali pozneje – v skladu z dogovorjenim načinom plačila. Če mora biti znesek plačan pred dostavo, ste ga dolžni poravnati v roku 5 dni od sklenitve pogodbe. Če plačilo poteka preko ponudnika plačilnih storitev, se plačilo šteje za izvedeno z nakazilom sredstev na naš račun pri tem ponudniku.

4.3. Plačilo na obroke ali s kreditom

Če je dogovorjeno, da se plačilo izvede z uporabo kredita ali drugega finančnega produkta na podlagi pogodbe s ponudnikom finančnih storitev, se to razmerje ravna tudi po pogodbi in pogojih tega ponudnika.

4.4. Elektronsko pošiljanje računov

Strinjate se, da vam bomo račun (davčni dokument) izdali in poslali v elektronski obliki na e-poštni naslov, ki ste ga navedli ob oddaji naročila.

Pogoji dostave

5.1. Načini dostave

Načini dostave, ki so vam na voljo, so navedeni na ustrezni strani naše spletne trgovine.

5.2. Omejitve dostave

Blago dostavljamo izključno v naslednje države: Slovaška, Poljska, Nemčija, Avstrija, Belgija, Luksemburg, Nizozemska, Hrvaška, Romunija, Madžarska, Slovenija, Bolgarija, Francija, Finska, Estonija, Latvija, Litva, Danska, Španija, Portugalska, Irska, Grčija, Italija, Švedska, Češka.

5.3. Pridobitev lastninske pravice

Lastnik blaga postanete z njegovim prevzemom, vendar ne pred popolnim plačilom celotne kupnine.

5.4. Dobavni rok

Določeni rok dobave začne teči od sklenitve pogodbe. Če ste potrošnik in rok ni določen, vam bomo blago dostavili brez nepotrebnega odlašanja, najkasneje v 30 dneh od sklenitve pogodbe. Če mora biti kupnina plačana vnaprej, rok začne teči z dnem plačila. Blago bo v tem roku dostavljeno na dogovorjeni naslov. Če niste potrošnik in se dostava opravi preko prevoznika, bo blago v tem roku predano prevozniku.

5.5. Prevzem blaga

Blago ste dolžni prevzeti v dogovorjenem času in na dogovorjenem mestu, odvisno od izbrane dostavne metode. Če se dostava izvaja preko prevoznika, ste ga dolžni prevzeti ob dostavi. Če blaga ne prevzamete, imamo pravico do odstopa od pogodbe in pravico do povračila stroškov dostave, če ti še niso bili poravnani. V primeru ponovne dostave imamo pravico do povračila stroškov ponovne dostave.

5.6. Preverjanje identitete ob prevzemu

Če je bilo blago plačano vnaprej, imamo pravico pogojevati prevzem z identifikacijo osebe, ki blago prevzema, na podlagi osebnega dokumenta.

5.7. Poškodbe med prevozom – potrošniki

Če ste potrošnik, tveganje za poškodbo preide na vas ob prevzemu blaga. Če je blago ob dostavi poškodovano, ste nas dolžni nemudoma obvestiti:

  • po elektronski pošti na naš naslov,

  • po telefonu na našo telefonsko številko.

Če opazite poškodbo že ob prevzemu, morate o tem obvestiti tudi prevoznika. Lahko zahtevate razpakiranje pošiljke pred prevzemom, in če ugotovite poškodbo, niste dolžni prevzeti blaga.

5.8. Poškodbe med prevozom – podjetniki

Če niste potrošnik in blago dostavlja prevoznik, tveganje za poškodbe preide na vas ob predaji blaga prevozniku. Po tem trenutku ne odgovarjamo za škodo, in to vas ne oprošča obveznosti plačila ali prevzema. V primeru poškodbe ste dolžni uveljavljati reklamacijo neposredno pri prevozniku.

5.9. Pakiranje blaga

Če ni dogovorjeno drugače, bo blago zapakirano na način, ki omogoča njegovo varno shranjevanje in zaščito.

Pravica do odstopa od pogodbe

6.1. Splošno o odstopu od pogodbe

Z odstopom od sklenjene pogodbe se pogodba razveljavi od samega začetka in pogodbeni stranki sta dolžni vrniti si vse, kar sta si na podlagi pogodbe dali. Z odstopom se razveljavi tudi z njo povezana pogodba o darilu. Pravico do odstopa je mogoče uveljaviti pod pogoji iz teh Splošnih pogojev ali če tako določa zakonodaja.

6.2. Naša pravica do odstopa od pogodbe

Pridržujemo si pravico do odstopa od sklenjene pogodbe kadar koli od dneva sklenitve do trenutka, ko kupec prejme blago, iz naslednjih razlogov:

  • razprodaja zalog naročenega blaga,

  • neprevzem blaga ob dostavi,

  • zloraba sistema za naročanje v naši spletni trgovini,

  • navedba napačnih podatkov ob naročilu,

  • naročilo blaga po bistveno nižji ceni kot običajna, zaradi napake v spletni trgovini,

  • drugi razlogi, ki so vredni posebne obravnave.

6.3. Zakonska pravica potrošnika do odstopa

Če ste potrošnik, imate pravico odstopiti od prodajne pogodbe v roku 14 dni od:

  • prejema blaga,

  • prejema zadnjega kosa blaga, če ste naročili več izdelkov z ločeno dostavo,

  • prejema zadnjega dela dostave, če gre za blago, dostavljeno v več delih,

  • prejema prve dostave pri pogodbi o redni dostavi,

  • sklenitve pogodbe – če gre za drugo vrsto pogodbe.

6.4. Izjeme od pravice do odstopa

Pravica do odstopa od pogodbe ne velja za pogodbe:

  • o dobavi blaga, izdelanega po vaših zahtevah ali prilagojenega vašim potrebam,

  • o dobavi zapečatenega blaga, ki ni primerno za vračilo zaradi higienskih ali zdravstvenih razlogov, če je bil pečat po dostavi odstranjen,

  • o dobavi blaga, ki je hitro pokvarljivo ali ima kratek rok uporabe, ter blaga, ki se je po dostavi neločljivo pomešalo z drugim blagom,

  • o storitvah, ki so bile v celoti opravljene,

  • v drugih primerih, ki jih določa zakon.

6.5. Način odstopa

Če imate pravico do odstopa in želite odstopiti od pogodbe, to storite z enostransko izjavo, ki nam jo pošljete, po možnosti:

  • z izpolnitvijo obrazca za odstop od pogodbe, ki je na voljo na https://cdn.strefa.si/data/user-content/dokumenty/odstoupeni-formular.pdf, in ga pošljete:

    • po pošti na sedež podjetja,

    • po e-pošti na naslov support@strefa.si,

  • po telefonu na številko +386 177 745 31.

6.6. Rok za odstop

Če ste potrošnik, zadostuje, da obvestilo o odstopu pošljete najkasneje zadnji dan 14-dnevnega roka.

6.7. Vračilo blaga

Po odstopu ste dolžni blago na lastne stroške vrniti čim prej, najkasneje pa v 14 dneh od podanega odstopa, priporočeno:

  • po pošti na naslov našega sedeža.

Blago morate vrniti nepoškodovano, čisto, neuporabljeno, z vsemi dodatki in dokumentacijo, če je mogoče v originalni embalaži. Vrniti morate tudi vsa darila in bonuse, prejete ob pogodbi.

6.8. Vračilo denarja

Če kot potrošnik odstopite od pogodbe, vam bomo vrnili plačana sredstva v roku 14 dni od prejema obvestila o odstopu, vendar ne prej, kot bomo prejeli blago ali dokazilo, da je bilo poslano. Stroške dostave povrnemo le do višine najcenejšega ponujenega načina dostave. Če se vrednost vrnjenega blaga zmanjša zaradi ravnanja, ki ni nujno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga, se vračilo zmanjša. Denar vrnemo na enak način, kot smo ga prejeli, razen če se dogovorimo drugače in s tem ne nastanejo dodatni stroški za vas.

Reklamacija napak blaga s strani potrošnika

7.1. Uporabnost. Ta del pogojev poslovanja velja samo za vas, če ste potrošnik, in ureja našo odgovornost za napake na blagu.

7.2. Reklamacijski rok. Napako, ki se na blagu pokaže v roku 2 let (ali 1 leta za rabljeno blago) od prevzema, lahko pri nas reklamirate.

7.3. Naša odgovornost za napake. Odgovorni smo za to, da blago ob prevzemu nima napak. Zlasti jamčimo, da:

  • 7.3.1. ustreza dogovorjenemu opisu, vrsti, količini ter kakovosti, funkcionalnosti in drugim dogovorjenim lastnostim,

  • 7.3.2. je primerno za vaš namen, če smo z njim soglašali,

  • 7.3.3. je dobavljeno z dogovorjenimi dodatki in navodili za uporabo, vključno z navodili za montažo ali namestitev.

7.4. Poleg dogovorjenih lastnosti mora blago izpolnjevati naslednje pogoje (razen če smo vas pred sklenitvijo pogodbe opozorili na odstopanja in ste s tem soglašali):

  • 7.4.1. primernost za običajno uporabo, ob upoštevanju pravic tretjih oseb, predpisov, tehničnih norm in kodeksov,

  • 7.4.2. običajne lastnosti glede količine, kakovosti, trajnosti, varnosti, združljivosti in delovanja, kot je razumno pričakovati, tudi na podlagi javnih izjav (razen če nismo zanje vedeli ali niso vplivale na nakup),

  • 7.4.3. prisotnost običajnih dodatkov in navodil,

  • 7.4.4. skladnost z vzorcem ali predlogo, ki smo vam jo predhodno posredovali.

7.5. Omejitev odgovornosti. Ne odgovarjamo za:

  • 7.5.1. obrabo zaradi običajne uporabe,

  • 7.5.2. napake na rabljenem blagu v skladu z njegovo predhodno uporabo,

  • 7.5.3. neuporabnost potrošnega blaga po poteku označenega roka trajanja ali uporabnosti,

  • 7.5.4. napake, ki ste jih povzročili sami.

7.6. Rok za uveljavljanje pravic. Blago morate čim prej pregledati in obvestiti o napakah brez nepotrebnega odlašanja. Če se napaka pokaže v enem letu po prevzemu, se šteje, da je bila prisotna že ob prevzemu, razen če se to izključi z naravo blaga ali napake.

7.7. Pravica do odprave napake. Če ima blago napako, imate pravico zahtevati brezplačno odpravo – bodisi zamenjavo z novim blagom ali popravilo. Način odprave lahko izberete, razen če je vaša izbira nemogoča ali nesorazmerno draga.

7.8. Pravica do popusta ali odstopa. Če napake ne odpravimo ali se pojavlja večkrat, ali gre za bistveno kršitev pogodbe, lahko zahtevate primeren popust ali odstopite od pogodbe. Od pogodbe ne morete odstopiti, če je napaka nepomembna.

7.9. Način uveljavljanja reklamacije. Najbolje je, da reklamacijo uveljavite z:

  • 7.9.1. pošiljanjem blaga na naš naslov sedeža,

  • 7.9.2. predajo prevozniku, ki blago prevzame ob dogovorjenem času in kraju,

  • 7.9.3. pri tretji osebi, če je kot taka navedena v garancijskem listu, embalaži ali spletni trgovini.

7.10. Potrebni elementi reklamacije. Blago mora biti v stanju, ki omogoča preverbo napake. Potrebno je:

  • 7.10.1. dokazilo, da je bilo kupljeno pri nas,

  • 7.10.2. navedba napake in želeni način rešitve. Tega pozneje ni mogoče spremeniti brez našega soglasja.

7.11. Obdelava reklamacije. Reklamacijo bomo obdelali najpozneje v 30 dneh. O izidu boste obveščeni, blago vam vrnemo na enak način, kot je bilo dostavljeno. Če reklamacije ne rešimo pravočasno, lahko odstopite od pogodbe ali zahtevate popust. Rok za uveljavitev napake se podaljša za čas, ko blaga niste mogli uporabljati.

7.12. Povračilo stroškov reklamacije. Če je reklamacija utemeljena, imate pravico do povračila nujnih stroškov. Če jo zavrnemo, lahko zahtevamo povračilo stroškov vrnitve.

7.13. Potrdilo o reklamaciji. Ob reklamaciji boste prejeli pisno potrdilo o datumu, vsebini in načinu reševanja, vključno z datumom, potekom in morebitno zavrnitvijo.

7.14. Nadstandardna garancija kakovosti. Poleg zakonskih pravic vam lahko ponudimo dodatno garancijo, tudi z oglaševanjem. Pravice in pogoji iz te garancije se določijo v izjavi ponudnika. Če npr. jamči funkcionalnost določen čas ali je na embalaži označena garancijska doba, imate pravico do novega blaga brez napak ali popravila.

Reklamacije napak blaga s strani podjetnika

8.1. Uporabnost. Ta del pogojev poslovanja velja za vas le, če niste potrošnik, in ureja našo odgovornost za napake blaga.

8.2. Naša odgovornost za napake. Blago vam bomo dostavili v dogovorjeni količini, kakovosti in izvedbi. Če kakovost in izvedba nista dogovorjeni, vam bomo dobavili blago v kakovosti in izvedbi, primerni za namen razviden iz pogodbe; sicer za običajen namen. Če je količina določena približno, natančno količino določimo mi. Če blago ob prehodu tveganja škode na vas vsebuje napako, zanjo odgovarjamo. To ne velja, če gre za napako, ki jo je bilo mogoče z običajno pozornostjo prepoznati že ob sklenitvi pogodbe.

8.3. Omejitev odgovornosti. Ne odgovarjamo vam:

8.3.1. za napako pri blagu, prodanem po znižani ceni, zaradi katere je bila cena znižana,

8.3.2. za obrabo blaga zaradi običajne uporabe,

8.3.3. za napako uporabljenega blaga, ki ustreza stopnji obrabe ob prevzemu,

8.3.4. za napake, ki izhajajo iz narave blaga (npr. potrošno ali hitro pokvarljivo blago),

8.3.5. za napake, za katere ste vedeli pred prevzemom,

8.3.6. za napake, ki ste jih povzročili sami.

8.4. Rok za uveljavljanje pravic. Blago ste dolžni čim prej pregledati in preveriti njegovo količino in lastnosti. Pravico do reklamacije morate uveljaviti brez nepotrebnega odlašanja, takoj ko je mogoče napako ugotoviti. Najkasneje jo lahko uveljavljate v 6 mesecih, pri skritih napakah v 2 letih od dneva dostave. Po tem roku pravica ugasne.

8.5. Vaše pravice pri bistveni kršitvi pogodbe. Če napaka pomeni bistveno kršitev pogodbe, imate pravico:

8.5.1. do odprave napake z dobavo novega blaga brez napak ali z dobavo manjkajočega blaga,

8.5.2. do odprave napake z popravilom,

8.5.3. do ustreznega znižanja kupnine,

8.5.4. do odstopa od pogodbe.

Za bistveno kršitev se šteje dostava blaga z napako, za katero smo morali vedeti ob sklenitvi pogodbe, da pogodbe v tem primeru ne bi sklenili. V nasprotnem primeru se šteje za nebistveno kršitev. Če ne sporočite, katero pravico uveljavljate, imate pravice kot pri nebistveni kršitvi.

8.6. Vaše pravice pri nebistveni kršitvi. Če gre za nebistveno kršitev, imate pravico:

8.6.1. do odprave napake,

8.6.2. do primernega znižanja kupnine.

Če ne navedete svoje izbire, lahko napako odpravimo z popravilom, dobavo novega blaga ali dobavo manjkajočega dela. Kasneje brez našega soglasja izbire ni mogoče spremeniti.

8.7. Nemogočnost odstopa in nove dobave. Če blaga ne morete vrniti v istem stanju, kot ste ga prejeli, ne morete odstopiti od pogodbe niti zahtevati nove dobave. To ne velja, če:

8.7.1. je stanje spremenjeno zaradi pregleda za ugotovitev napake,

8.7.2. ste blago uporabili pred odkritjem napake,

8.7.3. nezmožnost vračila ni posledica vašega ravnanja ali opustitve,

8.7.4. ste blago prodali, porabili ali spremenili pri običajni uporabi – v tem primeru vrnete, kar lahko, preostanek pa nadomestite glede na korist, ki ste jo imeli.

8.8. Način uveljavljanja reklamacije. Reklamacijo lahko uveljavite:

8.8.1. s pošiljanjem blaga na sedež podjetja,

8.8.2. s predajo prevozniku, ki po dogovoru prevzame blago,

8.8.3. pri osebi, navedeni v garancijskem listu, dokumentaciji, embalaži ali v naši spletni trgovini.

8.9. Zahteve za reklamacijo. Blago mora biti predano v stanju, ki omogoča presojo reklamacije. Ni dovoljeno predati močno umazanega blaga. Pri reklamaciji morate:

8.9.1. dokazati nakup pri nas,

8.9.2. navesti napako in način, kako želite, da jo rešimo. Izbire brez našega soglasja ni mogoče spremeniti.

8.10. Obdelava reklamacije. Reklamacija bo obravnavana brez odlašanja, najkasneje v 30 dneh. Blago bo vrnjeno enako, kot je bilo predano. Če je reklamacija priznana, se rok za uveljavljanje pravic podaljša za čas obravnave.

8.11. Povračilo stroškov reklamacije. Če je reklamacija priznana, imate pravico do povračila nujnih stroškov. Če je zavrnjena, imamo pravico do povračila stroškov vračila blaga.

8.12. Nadstandardna garancija. Poleg zakonskih pravic vam je lahko dana tudi nadstandardna garancija. Nastane z izjavo ponudnika (tudi v oglasu), da vas zadovolji nad zakonskimi pravicami, če blago ne izpolnjuje garancijskih lastnosti. Pravice in pogoji iz te garancije se ravnajo po izjavi ponudnika. Če ponudnik jamči funkcionalnost blaga za določeno obdobje ali je označen rok uporabe, imate pravico najmanj do nove dobave ali popravila.

9. Dodatne določbe

9.1. Vračilo stare opreme. V skladu s predpisi o vračilu stare opreme imate pri nakupu določenih vrst blaga možnost brezplačno vrniti enako količino blaga podobnega tipa in namena na prodajnem mestu.

 

Ta spletna trgovina uporablja piškotke, ki pomagajo zagotoviti njeno pravilno delovanje. Z uporabo naših storitev se strinjate z njihovo uporabo.

Podrobne nastavitveSprejmi vse piškotke